Liebherr TP 1724

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr TP 1724 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

b***********@g******** 17-02-2023

Dit produkt is zeker een aanrader

Geschreven voor: Liebherr TP 1724

Stevige solide comfort koelkast met ruime indeling en groot diepvriesvak geschikt voor het invriezen
van 5 iglo diepvries maaltijden.

Pluspunten

• Stevig, robuust mooie afwerking
  • stille koelkast, verbruik

Minpunten

• geen
  • geen

Mevrouw Reins 27-11-2020

Koelkast

Geschreven voor: Liebherr TP 1724

Mooie strakke koelkast. Super handig dat er tweedelige glasplaat bij is waardoor je bv flessen ook op de onderste glasplaat kan plaatsen en deze niet alleen in de deur hoeft te plaatsen. Door van deze optie gebruik te maken kan je meer flessen of pakken in de koelkast kwijt zonder dat er lege ruimte wordt ingeleverd.

Pluspunten

• Tweedelige glasplaten
  • Veel ruimte

Minpunten

• Registratie via internet

Willem Van Houten 31-10-2020

De zuinigste koelkast in mijn boot geplaatst

Geschreven voor: Liebherr TP 1724

Voor mij plezierjachtje van 11 meter was ik op zoek naar de zuinigste degelijkste koelkast, omdat ik graag enkele dagen zonder walstroom moet kunnen en beschik over zonnepanelen en een zuivere sinus omvormer van 2000 watt.
Eigenlijk was er maar een ijskast die voldeed aan alle eisen en dat is de TP1724-21 van Liebherr.
De ijskast is geplaatst in de voorste slaaphut die als een soort kastruimte gebruikt wordt, met voldoende ventilatie ruimte rondom.
Het opvallende is dat de liebherr veel meer koel en vries ruimte heeft dan een tafelmodel van een ander merk dat wij thuis gebruiken, met gelijke buiten afmetingen.
Verder is de koelkast totaal niet te horen als de compressor loopt en de inrichting is prima aan te passen aan de eigen indeling wensen en solide gemaakt.
Het stroom verbruik is erg laag, ik heb de hele zomer zonder walstroom aansluiting gelegen en de accu,s zijn nooit ver ontladen geweest.
Een aanrader voor degene die een echt zuinige koelkast zoekt van hoge kwaliteit.
En met de gratis door aanmelden verkregen 7 jaar garantie, een keuze die behalve kwaliteit ook zekerheid bied.

Pluspunten

• Zeer zuinig
  • Grote koel en vries ruimte